Henning Köhler: Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről

Henning Köhler: Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről

Henning Köhler: Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről

Az alapérzékek titkait és a bennük rejlő lehetőségeket fedi fel a szerző a Waldorf-pedagógia szemszögéből. Szívhez szóló könyv gyakorlati útmutatással azoknak, akik a nevelést művészetnek gondolják.

,,Figyeljék meg a gyerekek ragyogó szemét, akiknek pl. Jó Roland vagy Szent Miklós legendáját mondják el, ezek olyan történetek, amelyekben a jó ember hősként lép eléjük. Figyeljék csak meg, milyen büszkén és elégedetten reagálnak a gyerekek, – különösen az általános iskolás korban – szüleik jó cselekedeteire…”

“…Milyen fáradságos önnevelési munkával kell megküzdenünk a tolerancia erényéért, ha jelentőségét gondolkodásunkkal már felfogtuk! Pedig ha az életérzék nyílt titka közismertté válna, nevelési irányelveink természetes alapját képezhetné, és a toleranciára való fogékonyság már a gyermekek bölcsőjében megjelenhetne….”

192 oldal, kartonált, ár 3790 Ft;

ISBN 978 963 430 919 4

VÉLMÉNYEK

Soha nem gondoltam arra az utólag alapvetőnek tűnő összefüggésre sem, hogy a ritmus és a nyelv között miféle szoros kapcsolat van. Az autoritmia jól rávilágított erre. Fabulya Edit (projekt menedzser)

Korábban külföldi konferenciák anyanyelvi előadóinak szövegéből alig értettem valamit.Legutóbb azonban az autoritmia gyakorlatainak köszönhetően szövegértési készségem látványosan javult. Kovács Miklós (egyetemi oktató)

…Ha nem ezzel a módszerrel próbálok magammal valamit kezdeni, utazhattam volna haza. De aztán lejárt a 3 hónapos próbaidőm és megkaptam a határozatlan idejű szerződést. Szóval megszereztem egy állást, Telefonokat intézek, számlát nyitok, orvostól tanácsot kérek németül. Kiss Judit (munkavállaló külföldön)

A szerző további művei:

Henning Köhler: Rossz gyerekek pedig nincsenek

Henning Köhler: Rossz gyerekek pedig nincsenek